social media marketing services
social media marketing services
Ex4.Me

Wednesday, March 16, 2011

President

President
  • Title: 프레지던트 / President
  • Genre: Drama, politics
  • Episodes: 20
  • Broadcast network: KBS2
  • Broadcast period: 2010-Dec-15 to 2011-Feb-24
  • Air time: Wednesday & Thursday 21:55
  • Cast : Choi Soo Jong, Ha Hee Ra,  





    Synopsis

    Three months before the presidential nominating convention, Jang Il Joon, from the New Wave Party, declared his candidacy. On that same day, a woman died in a gas explosion in Sam Chuk. Yoo Min Ki, a documentary producer, heard of his mother's sudden death and headed back home. As he cast his mother's ashes in the sea, he thought of his childhood: his father always blurted out that Min Ki was not his son whenever he was drunk. After the funeral, Min Ki returned to Seoul and Jang Il Joon asked Min Ki to work as a PR agent to record the election campaign process. When Min Ki asked Il Joon why he was chosen, Il Joon confessed that Min Ki was his son. Min Ki soon begins to suspect that his mother's death was not an accident and that Il Joon had actually killed her. --KBS World

    (dramawiki)



    Episode 01   : download
    English sub:http://www.megaupload.com/?d=JSAO9W6K
    Episode 02   : download
    English sub:http://www.megaupload.com/?d=D1FLYF1A
    Episode 03   : download
    English sub:http://www.megaupload.com/?d=UPPNAY12
    Episode 04   : download
    English sub:
    Episode 05   : download
    English sub:
    Episode 06   : download
    English sub:
    Episode 07   : download
    English sub:
    Episode 08   : download
    English sub:
    Episode 09   : download
    English sub:
    Episode 10   : download
    English sub:
    Episode 11   : download
    English sub:
    Episode 12   : download
    English sub:
    Episode 13   : download
    English sub:
    Episode 14   : download
    English sub:
    Episode 15   : download
    English sub:
    Episode 16   : download
    English sub:
    Episode 17   : download
    English sub:
    Episode 18   : download
    English sub:
    Episode 19   : download
    English sub:
    Episode 20   : download
    English sub:
     

    Related Articles

    0 comments: